• pisanie i redagowanie tekstów o charakterze marketingowym i PR
• prowadzenie analiz, w tym monitorowanie sprzedaży wydawnictwa
• monitorowanie działań konkurencji
• wsparcie Działu Handlowego w zakresie wdrażania strategii marketingowych
• zarządzanie działaniami merchandisingowymi, akcjami promocyjnymi programami lojalnościowymi we wszystkich kanałach sprzedaży
• koordynację i przygotowania materiałów wizerunkowych i informacyjnych
• budowanie i dbałość o pozytywny wizerunek firmy
• współpracę z innymi działami firmy oraz z zewnętrznymi partnerami biznesowymi
Od kandydata oczekujemy:
• łatwości tworzenia tekstów promocyjnych
• bardzo dobrej znajomości zasad pisowni języka polskiego
• przynajmniej podstawowej znajomości obsługi pakietu Microsoft Office
• własnej inicjatywy i kreatywności
• odpowiedzialności i rzetelności
• wysokiej kultury osobistej
• zdolności skutecznej komunikacji
• łatwości nawiązywania relacji
• bardzo dobrej organizacja pracy
• nastawienie na cel i skuteczność działania
• elastyczności
• gotowości do podejmowania działań marketingowych w terenie i w biurze
• niekaralności
• znajomość branży wydawniczej będzie dodatkowym atutem
Kandydatom oferujemy:
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• motywujący system wynagrodzeń
• rozwój poprzez szkolenia
• miłą atmosferę oraz dobre warunki pracy
• niezbędne narzędzia
• szansę na rozwój i realizację celów zawodowych w dynamicznie rozwijającej się firmie
Miejsce pracy: Centrum Logistyczne Wrzosowa k. Częstochowy
CV oraz napisaną przez kandydata recenzję ostatnio przeczytanej lub ulubionej książki (tekst do 1500 znaków) prosimy przesłać na adres praca@edycja.com.pl do dnia 30 września. W tytule e-maila prosimy wpisać „Dział marketingu”
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.